9 August 2016
0 Comments

Video o firmě a další informační videa

V dnešní době se stále více firem snaží na svých stránkách co nejvíce omezit vkládání rozsáhlých vysvětlujících a nabízejících článků. Lidé jsou totiž čím dál více líní (ruku na srdce) na těchto stránkách texty číst.

Každý víme jak složitě a s odporem čteme osm odstavců textu o historii firmy, která ani navíc není prokládána obrázky, které by nám text vizuálně zpříjemnili. Proto se v posledních letech stále více na stránkách setkáváme s těmito videi, které dokáží v krátké a zábavné formě vysvětlit jak historii této společnosti, tak i následující cíle, zaměření a sdělení pro potenciální klienty a zákazníky, které touto cestou zaujmou o 75% více, než běžným textem.

Je potřeba se odlišovat, je potřeba přijít s něčím novým co konkurence nemá a v případě že ano, musíte najít jinou, originálnější a kreativnější cestu. Je také statisticky dokázáno, že méně než 20% potenciálních klientů a zákazníků neudrží u videa pozornost více než 3 minuty a po této době už jejich soustředění a vstřebávání všech informací jenom prolétá hlavou, políbí mozek na rozloučenou a vylétá opět ven, kde ztrácí veškerý další význam. Ideální délka informačního videa se tedy pohybuje někde mezi 1 až 3 minutami. V čím kratším čase dokážete diváka zaujmout a vtáhnout do videa, tím větší máte později šanci, že se klient začne aktivně o Vaši společnost zajímat.

Internet je přehlcen texty, a proto je důležité začít přemýšlet moderně, budovat důvěru, prestiž a motivovat potenciální klienty k dalším krokům k uskutečnění prodeje..

Stáhněte si náš E-book zdarma pro více informací jak o videích, tak i o správném rozložení Vašich webových stránek a postupech jak pomocí webu motivovat nerozhodné klienty ke koupi Vašich produktů nebo služeb a ušetřit tak miliony na reklamách, které se snaží cílit na všechny. Informace v E-booku budou neustále aktualizovány, a poté co nám touto cestou poskytnete Vaši e-mailovou adresu, Vám budeme moci vždy aktuální verzi zaslat a pomoci Vám správně se rozhodovat při dalších marketingových postupech.

  • Jaroslav "Šety" Šetek

    Vystudoval produkci a režii ve Zlíne, a od chvíle kdy skončil začal podnikat v oblasti online marketingu se specializací na video a jeho postprodukci. Svoji práci miluje a svému rozvoji věnuje téměř veškerý volný čas.

0 Comments

PŘIDEJTE KOMENTÁŘ