9 August 2016
0 Comments

Nejlevnější internetové stránky?

Žijeme v době, kdy se výroba internetových stránek stala v mnoha ohledech tou nejsnadnější „udělej si sám“ utilitou, která už nikdy nebude tak prestižní záležitostí, jak tomu bylo v minulosti. Spousta firem nabízí weby, kde si své stránky můžete celé sestavit sami, udělat si je přesně k obrazu svému nebo si pomocí poptávkových serverů a různých inzerátů vybrat právě toho či onoho studenta, který stránky udělá rychle a levně.

Je celkem úžasné jak se doba posouvá. V každém knihkupectví člověk objeví alespoň 3 knihy s podtitulem „Naučte se weby za 3 dny“, nebo „15 kódovacích jazyků naráz pro začátečníky“, apod...

Teď přišla chvilka pro hypotetickou otázku – Jste muzikant a potřebujete vytvořit profesionální hudební nástroj na míru. Váš nástroj musí perfektně ladit, musí být z kvalitního dřeva,  pokud je elektrický tak i osazen kvalitními snímači a celkovou vnitřní elektroniku. Nechali by jste si tento nástroj vytvořit od člověka, na jehož stole leží kniha „Jak si vyrobit hudební nástroj pro začátečníky“?

Tímto se dostáváme k pointě. Šetřit na tvorbě internetových stránek pro svoje podnikání je jako zaplatit si transplantaci srdce od slepého neurochirurga. Ano, ušetříte. Ne, nepřežijete dlouho. Webové stránky je pro většinu firem hlavním zdrojem pro předávání nabídek a informací pro potenciální klienty.

Při vytváření internetových stránek je důležité soustředit se na mnoho aspektů, které Vám nestačí načíst z knih a každý z nich sahá až nad rámec vytvoření samotného webu. Každý den se na internetu objevují tisíce nových jak profesionálních tak amatérských webových prezentací a spousta jich současně také zaniká, nebo zůstávají dále viset na doménách druhého a třetího řádu, které nejsou omezovány paušálními platbami. A v této džungli nejrůznějších firem musí Vaši potenciální klienti najít Vás. Může se to zdát až nemožné, ale právě to je ta cena, kterou pokud je klient ochoten zaplatit navíc, je pak na zkušeném designerovi a kodérovi, aby se postarali o to, přizpůsobit stránky pro nejrůznější internetové vyhledávače (Seznam, Google, …) a zajistit jim tak určitou jistotu v tom, že stránky objeví i nezasvěcení lidé pomocí vyhledávání klíčových slov a hledání služeb přímo ve Vašem odvětví. Není to krásná představa, kdyby klient hledal právě Váš produkt nebo službu, a při zadání právě této služby nebo produktu by mu jako první vyskočil Váš profesionální web, nabízejíc kvalitní servis a tak klienta uspokojí a nebude mít potřebu jít jinam?

Web je v této době jeden z nejsilnějších nástrojů propagace. Jedná se ovšem stále pouze o nástroj, který když se neumí používat, zůstane jeho potenciál dále nevyužit a spousta firem se tak bude utápět v představě, že o jejich služby a produkty není zájem. Nejdůležitější je ale stále to, aby Vás lidé viděli a dokázali Vás také touto cestou najít. Nešetřete proto na tom, co je nejsilnější cestou k nalezení nových, spokojených zákazníků a raději si nechte poradit od lidí, kteří Vám pomohou.

  • Jaroslav "Šety" Šetek

    Vystudoval produkci a režii ve Zlíne, a od chvíle kdy skončil začal podnikat v oblasti online marketingu se specializací na video a jeho postprodukci. Svoji práci miluje a svému rozvoji věnuje téměř veškerý volný čas.

0 Comments

PŘIDEJTE KOMENTÁŘ