10 August 2016
0 Comments

Má už Váš hotel prezentační videa?

Prezentace Vašeho hotelového zařízení je stejně důležitá jako jeho podoba. Lidé chtějí vidět jak Váš hotel vypadá ještě předtím než ho navštíví, a jedná se o nejdůležitější prvek, který má vliv na konečné rozhodnutí pro výběr zařízení.

Vše co poté ohledně hotelu prezentujete, ať už se jedná o fotografie, podobu a přehlednost webových stránek, jednoduchost rezervace a prezentační videa - vše je marketing, dokonce i to, jak zákazníkovi poděkujete nebo nepoděkujete za jeho pobyt a zeptáte se jak byl s spokojen s Vašimi službami. Kapitolou samo o sobě je videoprezentace, která Vám lépe než prezentační text a fotografie odprezentuje pokoj, kde se kamera může po prostoru rozhlédnout a ukázat tak některé souvislosti a přednosti, které by v textové formě zabrali několik odstavců a nedonutili by diváka se plně soustředit na jejich sdělení. Atmosféru poté můžete doplnit i správně zvolenou hudbou a video pak může intenzivněji vyvolávat emoce a chuť danou lokalitu a zařízení navštívit.

Vždy je dobré zachovat jednotnou grafickou formu Vaší prezentace, aby mohl být každý následující prezentační materiál spojován s Vaší značkou a budoval tak přehlednou a jednotnou tvář hotelu.

Video je vaší marketingovou výhodou před konkurencí. Je nedílnou součástí online marketingu se snadnou použitelností.. Pokud už videa o Vašem hotelu vzniknou, je škoda je nechat pouze na Vašich stránkách. Vždy je důležité, aby se investice do Vaši propagace vrátila (ideálně mnohonásobně a to je podmíněno další propagací). 

Zde je několik odkazů na články o video marketingu, který byl předpovídán na minulé roky a je stále aktuálnější:
http://syndacast.com/video-marketing-statistics-trends-2015/
http://www.viralvideokc.com/google-report-video-seo-arrows-point/

Ukázka videa, prezentujícího jeden z hotelových pokojů v Letohrádku Svatý Vojtěch v Počátkách:
Video v prvorepublikovém stylu, podpořebí video scanem filmového políčka a původní hudbou nahranou přes gramofon.

 

Prezentace restaurace:

Jakou formu videa tedy zvolíme? Půjdeme formou formální prezentace, nebo budeme cílit odlehčenou vtipnou formou s trochou nadsázky, abychom přilákali a oslovili širší spektrum i mladšího publika? Jsme omezeni pouze vlastní fantazií.

Prezentační videa se samozřejmě netýkají pouze hotelových zařízení. Dají se využít i v jakémkoliv jiném segmentu služeb, kde je vždy nutná individuální schůzka na které Vaši představu rozebereme a navrhneme několik řešení.

Zde je odkaz na článek o měření vlivu online video marketingu na Vaši značku (bohužel pouze v anglickém jazyce):
http://www.thinkwithgoogle.com/articles/youtube-insights-stats-data-trends-vol10.html
 

  • Jaroslav "Šety" Šetek

    Vystudoval produkci a režii ve Zlíne, a od chvíle kdy skončil začal podnikat v oblasti online marketingu se specializací na video a jeho postprodukci. Svoji práci miluje a svému rozvoji věnuje téměř veškerý volný čas.

0 Comments

PŘIDEJTE KOMENTÁŘ