10 August 2016
0 Comments

Předpověď pro video marketing pro rok 2015

Google vydal oficiální prohlášení na rok 2015 - Budoucnost firemních webů je ve videu. To co se snažíme klientům vysvětlit a přinést jim tak konkurenční výhodu konečně podložili průzkumy a zde Vám přinášíme pár důležitých bodů, které Vám pomohou se co nejdříve rozhodnout:

  1. Google hodnotí stránky s video obsahem 5x lépe, než stránky bez videa, což Vám přináší bez dalších investic lepší místo v internetových vyhledávačích.
  2. Na stránkách s video obsahem stráví návštěvník průměrně 4x delší čas, než na stránkách bez videa.
  3. Firemní stránky, které každý týden vypouštějí jedno krátké video mají o 700% vyšší opakovanou návštěvnost webu.
  4. Produkt s video prezentací si kupuje o 84% více potenciálních zákazníků, než produkt bez videa.
  5. 65% diváků, dokoukají Vaše video až do 3/4. Vždy se bude jednat o preferovaný zdroj informací, které klientům poskytnete.
  6. Slovo "VIDEO" v předmětu emailu zvyšuje šanci na jeho otevření adresátem o 19%.
  7. 33% vlastníků tabletu, straví u videa více než jednu hodinu denně.

Stále ještě nezvažujete poskytovat zákazníkům to, co sami chtějí? Statistiky hovoří čím dál jasněji a pokud nechcete, aby Váš web pomalu ztrácel svoji pozici v internetových vyhledávačích (bez toho, abychom si stále dokola za pozici platili) tak je ten nejvyšší čas, zahájit novou, moderní marketingovou strategii.

PLYNUTÍ NÁVŠTĚVNÍKŮ PO INTERNETU V ROCE 2017 BUDE ZE 74% TVOŘEN VIDEEM.

Podnikejte chytře a radujte se ze svých úspěchů.

Zdroj:
http://www.viralvideokc.com/google-report-video-seo-arrows-point/
https://www.thinkwithgoogle.com/articles/youtube-insights-stats-data-trends-vol10.html
http://syndacast.com/video-marketing-statistics-trends-2015/

  • Jaroslav "Šety" Šetek

    Vystudoval produkci a režii ve Zlíne, a od chvíle kdy skončil začal podnikat v oblasti online marketingu se specializací na video a jeho postprodukci. Svoji práci miluje a svému rozvoji věnuje téměř veškerý volný čas.

0 Comments

PŘIDEJTE KOMENTÁŘ