10 August 2016
0 Comments

Co firmě přináší infografické video?

Tuto otázku si v současné době klade stále více klientů a to hlavně proto, že se na ně nabídky hrnou ze všech stran. Všechno ovšem má svůj důvod.

V tuto chvíli si určitě myslíte, že Vám video nic nepřinese, že je zbytečné za něj utrácet a ještě více že v něm nevidíte žádný potenciál. Pokud se ovšem video správně zacílí, může se Vaše investice vrátit velmi rychle.

Ihned Vám uvedu příklad:
Vlastníte firmu na výrobu bot, a všechny boty vyrábíte ručně. To je to co Vás dělá výjimečným a co Vám pomůže se prodat. Proto to napíšete na svoje stránky do pěti odstavců jako historii a vizi Vaší společnosti.
Lidé jsou líní číst odkazy jako „historie společnosti“. Člověk chce uskutečnit prodej a potřebuje být přesvědčen rychle. A proto se nikdy o Vaší výjimečnosti nedoví. Jedná se přitom o velmi důležitý element při konečném rozhodování.

A zde je druhý příklad:
Vlastníte firmu na výrobu bot, a všechny boty vyrábíte ručně. To je Vaše výjimečnost a prodejní páka. Proto vytvoříte krátké a úderné video, které vše divákům objasní atraktivní formou a ihned vzbuzuje podněty ke koupi. Video má také tu výhodu, že může cílit na několik emocionálních motivátorů současně a vyvolat pomocí hudby požadovanou náladu. Celé video potom doplníte o voiceover – hlas vypravěče, který diváka celým videem provede. Důležitá hesla potom zdůrazníte jak v obraze, tak v mluveném slově, což dá divákovi více podnětů k zapamatování informací a výjimečnosti Vaší společnosti.

Vidíte ten rozdíl?

Video bude mít vždy náskok před textem, a časem se budou nároky na jeho podobu stále zvyšovat. Nacházíme se v době videoreklam, animací, pohyblivých bannerů a dalších hýbajících se věcí, schopných upoutat divákovu pozornost.

Nechejte si poradit a nalezněte i pro sebe příběh o Vaší společnosti. Zbraní na konkurenci je mnoho. Je třeba volit moudře.

  • Jaroslav "Šety" Šetek

    Vystudoval produkci a režii ve Zlíne, a od chvíle kdy skončil začal podnikat v oblasti online marketingu se specializací na video a jeho postprodukci. Svoji práci miluje a svému rozvoji věnuje téměř veškerý volný čas.

0 Comments

PŘIDEJTE KOMENTÁŘ