9 August 2016
0 Comments

Hledáte levné video?

Je to věčné dilema. Každá firma i každý živnostník chce vždy ušetřit a neví, proč by měl platit velké částky za něco, co se mu skrze poptávkové servery nabízí za tisícové položky. Je potřeba se ovšem zamyslet proč tomu tak je. Proč si za stejný produkt, v tomto případě video, dokáže jedna firma říci milion, a druhá firma tisíc korun. Trh s videem se v současné době tak rozšířil, že cenová politika skutečně obsáhla celé toto spektrum.

Položme si teď následující otázku:
Jste cestovatel, který se chce na své cestě dostat co nejdál. Je tedy potřeba, aby jste měl kvalitní vybavení a v první řadě kvalitní dopravní prostředek. Koupil by jste si kvalitní auto za 100 000,- u kterého máte jistotu, že Vás dopraví daleko a tudíž jasně viditelné přínosy a řešení toho, co pohledáváte, a nebo by jste si podal inzerát, že hledáte dopravní prostředek do pěti tisíc, a počkal by jste na studenta, který by Vám ho postavil.

Tento příklad je trochu přitažený za vlasy, ovšem názorně ukazuje podstatu cenové politiky těchto videí. Pokud tedy si necháte natočit video jenom proto, aby jste ho měli (stejně tak může být auto zaparkováno v garáži), potom Vám bude toto video stačit. Můžete ho vyvěsit na svých stránkách, ovšem tím Vaše investice do tohoto videa končí a nemá se k Vám jak vrátit. Uvidí ho pár stovek lidí, možná tisíce, ovšem nepřinese Vám vůbec nic. Žádné nové klienty, žádné odběratele, a ani nové návštěvníky stránek, protože zákazník nejdříve musí na Vaše stránky přijít, aby video našel.

Neházejte peníze z okem a raději investujte do videa, kde máte jasně sděleny všechny Vaše přínosy a důvody, proč se Vám tato investice vrátí.

Zde je několik základních bodů, které by mělo kvalitní video obsahovat:

  • Základní informační sdělení o tom, co potenciálnímu klientovi poskytujete.
  • Zdůraznění přínosů a řešení jeho problémů koupí Vašeho produktu nebo služby.
  • Na konci každého videa musí být podnět k akci – „Podívejte se na stránku mojefirma.cz pro více informací, nebo si stáhněte výměnou za e-mail slevu na náš akční produkt, atd...“ Možností akcí je nepřeberné množství.

Pokud bude video správně poskládáno a dovede zákazníka od počáteční zvědavosti, přes první navázání důvěry k Vaší značce až k akci, která má video vyvolat (přihlašte odběr, navštivte stránku, stáhněte e-book, slevu, výměnou za email..), máte jistotu že se Vaše investice vrátí, nemluvě o dalších formách propagace, které jde poté na Vaše video použít a nenechat ho tak bezcílně viset na Vašich stránkách.
 

  • Jaroslav "Šety" Šetek

    Vystudoval produkci a režii ve Zlíne, a od chvíle kdy skončil začal podnikat v oblasti online marketingu se specializací na video a jeho postprodukci. Svoji práci miluje a svému rozvoji věnuje téměř veškerý volný čas.

0 Comments

PŘIDEJTE KOMENTÁŘ